۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۵۲

گزارش خبری/

صفوف طولانی مقابل جایگاه "سی ان جی" پلدختر/ تنها جایگاه نیمه تعطیل شد!

صفوف طولانی مقابل جایگاه "سی ان جی" پلدختر/ تنها جایگاه نیمه تعطیل شد!

پلدختر - خبرگزاری مهر: تنها جایگاه سوخت "سی ان جی" شهر ترانزیتی پلدختر نیمه تعطیل شد تا صفوف طولانی مقابل این جایگاه مردم را کلافه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تنها جایگاه "سی ان جی" پلدختر مدت پنج روز است تعطیل شده که این امر در گرمای طاقت فرسا رانندگان خودروهای دو گانه سوز را کلافه و مشکلات فراوانی برای آنها ایجاد کرده است.

برای اطلاع از شرایط عمومی که این امر ایجاد کرده به سمت جایگاه سوخت "سی ان جی " پلدختر می‌رویم و اولین چیزی که جلب توجه می کند صفوف طولانی از خودروهایی است که شاید به چند صد متر می رسند و یکی پس از دیگری برای رسیدن به جایگاه انتظار می کشند؛ جایگاه دارای دو پمپ با چهار نازل است.

با حضور درتنها جایگاه سوخت "سی ان جی" پلدختر با جایگاه‌داران و رانندگان خسته در صفهای طولانی به گفتگو پرداختیم.

بهزاد کرمی یکی از رانندگان تاکسی پلدختر با انتقاد از وضعیت موجود به خبرنگار مهر گفت: شهرستان پلدختر تنها دارای یک جایگاه سوخت سی ان جی است که همواره صفهای طویلی در مقابل آن تشکیل می شود زیرا علاوه بر تعداد و شمار زیاد خودروهای این شهرستان باید خودروهای عبوری که از جاده ترانزیتی شمال - جنوب و غرب به جنوب می گذرند را نیز به شمار متقاضیان این جایگاه افزود.

مهرابی راننده دیگر پلدختری با بیان اینکه پنج روز است که تنها جایگاه "سی ان جی" پلدختر تعطیل است، ادامه داد: برای راه اندازی این جایگاه چقدر باید صبر پیشه کرد؛ آیا پنج روز کافی نیست که مسئولان کاری انجام دهند.

وی گفت: زن و بچه ماشین های عبوری و مسافران این محور چه گناهی کرده اند که در صفهای طولانی سی ان جی سرگردان بمانند و از فرط گرمای طاقت فرسا نمی دانند به کجا پناه ببرند.

یکی دیگر از رانندگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وضعیت جایگاه "سی ان جی" پلدختر به مشکل لاینحل شهروندان پلدختری تبدیل شده است.

احسان جمشیدی افزود: از پنج شنبه گذشته تا کنون به دلیل بروز مشکلاتی که البته هر یک از مسئولان دلایلی را برای آن برشمردند تنها جایگاه سوخت سی ان جی در پلدختر فعالیت خود را متوقف کرد که این موضوع مشکلات فراوانی برای رانندگان خودروهای دوگانه سوز فراهم کرده است.

وی گفت: در درون شهر اثری از جایگاه سوخت سی ان جی که بتواند پاسخگوی نیاز دارندگان خودرو دوگانه سوز باشد وجود ندارد بلکه تنها جایگاه گاز در دو کیلومتری خارج از شهر قرار دارد و رانندگان ناچارند به دلیل کمبود جایگاه به خارج شهر بروند.

راننده دیگری با گلایه از تعطیلی تنها جایگاه در پلدختر گفت: به دلیل خرابی و به دنبال آن تعطیلی تنها جایگاه "سی ان جی" شهر پلدختر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

کارگر جایگاه سوخت "سی ان جی" پلدختر نیز به خبرنگار مهر گفت: در طول شبانه روز ما با مشکل صف طولانی مواجه هستیم و این موضوع برای ما عادت شده است زیرا برای اینکه یک خودرو از انتهای صف تا جایگاه برسد تقریبا باید یک ساعت و نیم وقت صرف کند و در خود جایگاه نیز تقریبا 5 دقیقه معطل می ماند تا عملیات سوخت رسانی به اتمام برسد.

وی افت فشار در تنها جایگاه سوخت سی ان جی را از دیگر مشکلات عنوان کرد و افزود: این امر موجب نارضایتی رانندگان و دارندگان خودرو شده است.

مسئول تنها جایگاه سوخت "سی ان جی" پلدختر کمبود جایگاه سوخت در شهرستان را دلیل صف های طولانی در مقابل تنها جایگاه سوخت سی ان جی عنوان کرد.

فرهاد چاغروند افزود: تنها راه حل رفع این معضل اقدام عملی از سوی مسئولان ذی ربط برای احداث جایگاه های جدید "سی ان جی" در این شهرستان است.

کد خبر 1590804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha